Brist på annat…

24 juni 2008 kl. 21:23 | Publicerat i Onödigt vetande om mig | 3 kommentarer
Etiketter:

Här kommer en kanske helt onödig lista, men vad gör man inte när man har brist på annat? Är du helt ointresserad så var snäll och hoppa över detta inlägg 😉

Namn: Terese
Piercingar: Räknas hål i öronen?
Tatueringar: Nej…ville ha det när jag var yngre, men inte nu längre
Längd: 160 cm kort
Skostorlek: 37
Hårfärg: Mörk, mörk, mörk brun nästan svart
Är du kär i någon: Jag är dökär i min man 🙂
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland önskar jag att jag bodde någonstans där ingen kände mig
Tänker du på självmord: Nja…inte på självmord så men kan tänka många gånger på hur det skulle vara om jag inte fanns
Tycker andra att du är attraktiv: Vet jag inte, men har väl hört det någon gång
Vilket shampoo använder du: Åh kommer inte på vad det heter just nu…
Vilken parfym använder du: Olika men bla Gucci II och Jennifer Lopez
Vad är du rädd för: Att dö
Gillar du att tvätta: Verkligen inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: Det gjorde jag när jag var yngre, men nu är jag gammal och blir bara spyfärdig när jag åker den..

SENASTE…
Film du hyrde: Var så längesedan jag hyrde, men jag hyrde nog Karlsson på Taket till dottern senast
Film du köpte: Hmmm…ingen aning
Låten du lyssnade på: Touch me med Samantha Fox
Låten du hade på hjärnan: Sofia dansar gogo
Låten du laddade ner: Europe, hela albumet Out of this world
Personen du ringde: Maria
TV program du tittade på: Allsång på Skansen
Personen du tänkte på: Maria eftersom jag nämde henne ovan 😉

FAVORIT…
Mat: Kött
Låt: Finns så många så jag kan inte välja…
Sak att göra: Gosa med dottern
Sport: Att utföra-Tennis och innebandy. Att titta på-Ishockey
Dryck: Öl
Kläder: Min rosa pyamas
Film: American History X
Bil: Har ingen favvo

ANTAL…
Gånger du varit kär: Ingen aning men det har nog varit en och annan!
Gånger ditt hjärta brustit: Eftersom jag lever fortfarande så har ju inte hjärtat brustit än, men det har väl hänt några gånger som det har känts jobbigt
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte, kanske en eller två…
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj, det är nog några gånger. När jag var mindre och spelade tennis var jag med ganska ofta. Nu på senare år har det mest varit när jag har förlovat mig, gift mig m.m.
Ärr du har på kroppen: 4 st som jag kan komma på just nu

SENASTE…
Bok du läste: Ro utan åror
Personen du fick mail av: Tror att det var reklam från netdoktor
Personen du fick brev av: Räknas brev från arbetsförmedlingen?
Personen du fick sms av: Maken
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var i söndags

ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag: Suttit vid datorn, hälsat på Maria och varit hos mina föräldrar
Var det kul: Jovars
Hur tidigt stiger du upp: När dottern ska till dagis tidigt blir det vid 7 annars stiger vi inte upp förrens vid 10 😳
Gillar du att slåss: Hmmmm…nä
Vad ska du göra ikväll: Ska snart gå och lägga mig

Är du seriös: Ja allt för ofta
Vad är du allergisk mot: Endast nickel
Var har du ont: Fråga mig vart jag INTE har ont…. Har ont precis överallt!
Använder du hårspray: Nästan aldrig
Kan du stå på händer: Nej inte nu längre, nu är jag kärring med massa krämpor
Favorit serie: Cityakuten och Greys Anatomy

ÖVRIGT MER…
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Nja…känner mig bara trött
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Känner några stycken, min mamma tex
Vad dansar du till: Kan nog dansa till det mesta!
Stockholm är: En stressig storstad
Göteborg är: En mysig stad
Kan du sjunga: Nä men jag gör det ändå 🙂
Mer värt än guld: Min dotter
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Portugal, Brasilien, Spanien, Indien
Ska bli skoj: Att gå på Lars Winnerbäcks sommarturne i juli
Ska inte bli skoj: Att börja stämpla
Sparar till: Vad är spara? Har tyvärr inga pengar att spara just nu
Väntar på: Att jag känner mig bättre psykiskt
Pålägg som gäller: Kaviar och kalkonpastrami
Dagens dryck: Kaffe

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det får du så gärna;)
    Inttresant att veta lite mera om dig:)
    Jag har också tänkt gå på Lars Winnerbäck i sommar om jag nu får bli piggare……
    Hoppas du har/får en bra dag idag!

  2. Tack! Ja, det är ju jätte kul att göra eget så…..) Och många uppskattar ju det hemmagjorda mer än köpta saker.
    Jaså, har du tröttnat på det då eller?

  3. Nej jag har inte riktigt haft orken att scrappa kort just nu, men hoppas jag kan ta upp det igen till hösten!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

