Uttråkad till tusen

23 juni 2008 kl. 14:26 | Publicerat i Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , ,

Är så uttråkad så jag vet inte vad jag ska mig till. Maken jobbar hela em/kvällen och dottern har just nu en kompis här. Jag vill hitta på nåt, men vet inte vad. Grejen är den att jag inte har några krafter till att göra något heller, gårdagens städning tog stryk. Har så ont i rygg, axlar, nacke, armar, ben…ja överallt. Känner mig helt orkeslös. Och ligga i soffan och titta på teve eller dylikt funkar inte heller, har noll koncentration.

Så vad ska man ta sig till??

Kan ju nämna att det inte blev något telefonsamtal om jobb heller…kände mig inte alls förberedd för det idag, men ska verkligen försöka imorgon!

Jippi, vilket roligt inlägg det blev 😀

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej Therese!
    Jag heter Marie och är 35 år gammal.Jag har också fibromyalgi och känner igen mig i det du skriver.det var en slump att jag kom i kontakt med din blogg och jag har inte hunnit med och läsa allt. jag har också ett barn och jag och min sambo har tagit beslutet att inte skaffa fler barn pga min värk för jag har haft svårt för att ta hand om honom.Nu är han åtta år han klarar mycket själv men han tycker att det är otroligt tråkigt att jag bara ligger och vilar hela tiden. Han vill gärna ha ett syskon och gråter alltid när det kommer på tal. Mitt hjärta värker efter ett till barn men jag vet att jag inte klarar av det.Jag har läst att ni har fösökt skaffa ett syskon till er dotter och jag funderar hur du orkar med ett till barn med tanke på din värk? Tack för en jättebra blogg .Jag ska fortsätta att kolla in den MVH Marie

  2. Hej Marie! Vad roligt att du hittat hit. Alltid roligt att komma i kontakt med andra i samma situation. Det är många gånger som jag verkligen har tvivlat på om jag orkar med ett barn till. För bara 3 år sedan så kände jag att jag absolut inte skulle klara det, då hade jag nästan ställt in mig på att bara ha ett barn. Men sedan har min längtan efter ett till blivit så stor så att jag inte orkar stå emot. Även om jag ständigt har ont och inte orkar göra så mycket saker med dottern så får jag ändå acceptera att det är så och min dotter får också acceptera det. Jag har en man som är hur underbar som helst, han hjälper till väldigt mycket härhemma och det är nog därför jag känner att det kommer att gå bra med ett syskon. Jag hoppas du kommer tillbaka hit och kikar lite! 🙂 Mvh Terese


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

