Ego fråga till 118100

23 juni 2008 kl. 18:27 | Publicerat i Allmänt | 3 kommentarer
Etiketter: , ,

Ni har väl inte missat att 118100 svarar på allt ni vill veta? Anna som skriver bloggen En Mölnbobos Liv skickade en fråga om vem hon var till 118100. Nyfiken som jag är så var ju även jag tvungen att göra detsamma för att se vad de svarade 🙂

Min fråga löd: Vem är Terese (efternamn) i (orten)?

118100 svarar: Terese (efternamn) i (orten) är en trevlig tjej med stora drömmar. Hon tycker om att umgås med sina vänner och med sin partner Niklas. Hon fyller år den 18 november.

Ja de svarade ju ganska så bra i alla fall…dock så fick de med Niklas men inte dottern!

Vad vet 118100 om dig?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hade min blogg varit öppen, så hade dom nog skrivit: Ozzys mor, vill bara hångla….
    hahahahaha

  2. Jag skickade in sambons namn också och då smickrade de mig (finns nytt inlägg om det). Det roliga är att man kan själv svara på frågor som kommer in om man reggar sig 🙂

  3. Marie: Hahaha…så sant så sant 😉

    Anna: Jag har också funderat på att skicka in makens namn..hehe, får nog göra det! 😀


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

