Varför ska jag bry mig?

17 juni 2008 kl. 08:44 | Publicerat i Värk, känsligt | 3 kommentarer
Etiketter: , , ,

Jag har bestämt mig, jag ska sluta bry mig om folk. Ska sluta lägga energi på folk som aldrig ger nåt tillbaka. Dom enda jag ska bry mig om är dottern och maken, de andra struntar jag fullständigt i. Varför ska jag liksom, när ingen annan bryr sig om mig? Hatar att jag är en person som måste bry mig om alla och allt, varför kan inte jag få vara en person som inte får dåligt samvete för att jag inte frågar hur någon mår eller hur saker och ting går? Nä, ärligt talat varför ska jag bry mig egentligen?

”Jag vill mycket som jag helst skulle vilja att jag inte ville”

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Dem man märker och som frågar hur man själv mår, gör ect anser ja att man ska fråga tillbaka. de tillhör vänskapen. Men dem som aldrig frågar hur man mår ect själv är enligt mig ingen ide att ödsla energi på.. Är de någon spec du tänker på?! eller alla som överhuvdtaget frågar hur du mår?!

  2. Klart DU och familjen är viktigast!!!!!
    Du ska ta hand om dig =)
    Kram

  3. J.l: Visst finns det vissa som man tänker på, som jag inte vill ta upp här. Kan ta det på msn istället. Men sedan känner jag mig så irriterad överlag på allt och alla just nu och det inkluderar även mig själv!

    Marie: Tack, vad snäll du är! Kram till dig också.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

