Linda Rosings blogg

05 juni 2008 kl. 07:50 | Publicerat i Kändisvärlden | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Hamnade av en slump på Linda Rosings blogg häromdagen. Har nu följt den i några dagar och fascineras av hur den här tjejens vardag ser ut…Tränar, äter, fikar, solar, shoppar. Det jag egentligen förvånas över är alla dessa besökare som hon har, som inte alltid är så trevliga i sina kommentarer. Vad är det för roligt med att skriva elaka kommentarer? Bara för att hon är känd så har man väl ingen rätt att vara elak. Hon är egentligen som vilken bloggare som helst som skriver om sitt liv, om sin vardag. Precis som jag. Hon skriver aldrig elaka saker om andra eller skämtar på andras bekostnader, som vissa andra gör (The Schulmans tex) Jag kan inte säga att jag är ett fan av Rosing, men det betyder inte att jag måste skriva elaka kommentarer till henne.

Så varför lägger folk energi på att såra andra genom att bara ge negativ kritik och dumma kommentarer?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag måste säga att efter att ha följt hennes blogg ett tag har jag helt ändrat uppfattning om henne. Jag numera gillar henne. Jag har sett alla de kommentarer, jag fattar inte heller varför folk är så elaka.. :O

  2. Jag läste precis kommentarerna på Lindas senaste inlägg….
    Folk är ju helt sjuka i huvvet….
    Var bara tvungen att kommentera själv!!!

  3. Jag undrar också vad hon livnär sig av. Hon verkar ha det ruggigt soft måste jag säga.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

