Winnerbäck, here we come

02 juni 2008 kl. 10:51 | Publicerat i Allmänt, Musik | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Japp nu är biljetter bokade till Winnerbäcks sommarturné i Ransäter. Ska bli kul att ha nåt att se fram emot. Dessvärre blir jag ensam tjej som vanligt, men det blir nog bra!

Vi är ju lite sugna på att åka på visfestival också, Västerviks visfestival har vi alltid varit nyfkna på. Men det kan nog vara väldigt mycket folk där så det är svårt att få bra platser Har läst att de brukar ha en årlig visfestival i Köping också, kanske den passar bättre? Ja vi får väl se, blir nog ingen visfestival den här sommaren eftersom vi åker på Winnerbäck. Men nästa år kanske?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Västerviks visfestival skulle jag också vilja åka på någon gång. Beroende på vilka artister som är med då förstås. Hoppas att Winnerbäck är bra och att det inte regnar när ni ska dit.

  2. Jag är lite sugen på att gå faktiskt…. men är ju alltid så jävla fattig!

  3. På Winnerbäck alltså

  4. Surfade runt och råkade hamna på din blogg, Jag såg Winnerbäck i gbg han var rikigt bra. Om du är sugen på att se fler konsert kan jag rekommendera konsertbiljetter jag är grymt nöjd med denna.. Ha en fin sommar // Lotta


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

