Ingen bra dag

29 maj 2008 kl. 15:46 | Publicerat i Värk, känsligt | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , , ,

Idag är ingen bra dag. Ångesten gör sig påmind och en riktig förkylning som bröt ut inatt. Har knaprat panodil hela dagen idag för att överhuvudtaget kunna stå upp. När man har den här ångesten och depressionen så orkar jag ingenting, jag går som en zombie. Vill så gärna orka, men det enda jag vill är att ligga nerbäddad under täcket och kliva upp när allt känns bra igen. Är man dessutom ordentligt förkyld och har värken i kroppen så blir det såklart värre också.

Men jag har ändå varit ner till svärföräldrarna en stund idag, känns bättre att ha lite sällskap än att vara själv. Maken gör sitt sista kvällspass nu och sedan är han ledig 3 dagar. Imorgon ska vi åka och köpa färg så vi kan börja måla altanen under helgen. Sedan lär vi väl ställa upp poolen också, får passa på när det är varmt ute så vattnet hinner att värmas upp lite. Svärföräldrarna har redan satt upp sin pool så dottern tog sitt första dopp där idag…brrr..kallt. Om jag ska i så måste det vara minst 25 grader varmt 😀

Nu ska jag passa på att vila en stund innan jag hämtar hem dottern som är hos sin farmor och farfar!

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

