Brolle till Karlstad

28 maj 2008 kl. 11:14 | Publicerat i Musik | 8 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

*blinkar* lite till min man. Om du har funderat på att ge mig en present bara sådär så har jag förslag på en 🙂

Den 30 september på CCC i Karlstad kommer Brolle uppträda tillsammans med Roger Pontare, Chris Lind och Samuel Ljungbladh. Vore inte det en fin present till din underbara fru? 😀

Showen heter The Golden Motown och såhär står det om den:

Under ledning av karismatiska kapellmästaren Jack Mc Guinness och hans orkester.
Artisterna har i flera år talat om att göra denna turné gemensamt. En Helt Galen Happening! Vi tar Dig på en resa genom Detroits rökiga klubbor och dimmiga gator och fyller dem med glädje, musik och dans. Det kommer att explodera av dynamisk Motownmusik när den är som bäst och på dessa artisters egna vis. Det är glädje, det är värme, det är kärlek – åk med oss på denna musikaliska resa genom ett underbart sjuttiotal. Bara att sätta dessa så olika herrar på samma scen är en hisnande resa. Välkommen!

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Men jag vill MÄÄÄÄÄÄÄ….
    är helt KÄR i Cris Lind!!!!! ❤

  2. Åh då kanske vi ska gå tillsammans då!!! 🙂

  3. Tror att Brolle även är med på Rix fm turnén när de kommer till Karlstad – kolla det på rixfm.com 🙂

  4. Jaaaaaaaaaaaaaa, det kan vi väl göra!!!!!!!!!!!
    Men jag har inte råd att köpa nån biljett denna månaden =S
    Men åååå va gärna jag vill med!!!! =)

  5. Emma: Det får jag ju helt klart kolla upp 🙂

  6. Marie: Jag tror nog inte vi behöver köpa biljetter än, kanske räcker med att köpa dom under sommaren?

  7. Åh va kul, kanske jag får bli med er åxå 🙂

  8. Klart att du får hänga med Jennie! 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

