Tre i veckan v.22

26 maj 2008 kl. 12:51 | Publicerat i Tre i veckan | 1 kommentar
Etiketter: , , ,

Tema: Städdille?

  1. Tycker du om att städa?
    Nej jag tycker det är otroligt tråkigt att städa! Men jag avskyr verkligen att ha stökigt och skitigt runt omkring mig så det måste ju göras ändå. Brukar sätta på musik på hög volym när jag städar, underlättar lite grann i alla fall…
  2. Vilket är det roligaste att städa?
    Roligast är nog vardagsrummet, stora och lätta ytor att städa.
  3. Tråkigast?
    Tråkigast är toaletterna. Toaletterna är det jag städar mest här hemma, det blr fort mycket hår och ofräscht där. Dessutom har vi 3 toaletter också….puh.
1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kikar in för att läsa dina svar 🙂
    Du har så rätt, det är inte roligt att städa.

    Ha en skön vecka!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

