Fiasko för Perrelli

25 maj 2008 kl. 13:52 | Publicerat i Tv | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Det höll verkligen inte ända fram för Charlotte Perrelli och låten Hero i Belgrad. Hon hamnde slutligen på plats 18, vilket inte är så bra kanske. Jag såg inte själv finalen, orkar inte med alla dessa deltävlingar hit och dit. Bättre var det förr när både den svenska melodifestivalen och Eurovision avgjordes på bara en kväll. Men vad jag har läst så gjorde Perrelli sitt bästa, vilket jag tror också. Ändå vart det sånt fiasko. Det kanske nu det är dags att vi svenskar tänker om lite, vore det inte bättre om vi bidrog med något annorlunda? Det verkar vara då det går som bäst. Man kan ju inte säga direkt att Hero var en låt som stack ut!


Bild från aftonbladet.se

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Rätt låt vann. Jag i min familj i sydameryka hade ryssland som favorit vi följde Eurovision. Skönt att han vann. Konstig att Ryssland fick 0 av Sverige dock.

  2. Den där bilden på Perelli var inte så smickrande. Synd att det gick så dåligt tycker jag.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

