I värkens tecken

23 maj 2008 kl. 15:08 | Publicerat i Värk, känsligt | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Att jag ständigt har ont i kroppen annars är ju ingen nyhet, men fy tusan vad det har värkt sedan jag ramlade i trappan. Tänk dig att ha tandvärk i hela kroppen men tusen gånger så värre. Det värker också mer i handleder, knäleder och fotleder och detta säkert pga av att jag tog emot mig med de här delarna då jag ramlade. En värk som träningsvärk har också infunnit sig i ryggen och under armarna. Detta fenomen brukar jag få så fort jag anstränger kroppen lite extra. Den känns som träningsvärk men ändå inte eftersom det riktigt värker och hugger.

Och inte nog med det, så vad jag bara tvungen att cykla ner till centrum med dottern förut då hon ville åka några karuseller som de hade ställt upp. På väg hem får jag fruktansvärt ont i rygg, axlar och nacke vilket jag brukar få så fort jag är ute och cyklar….MEN vissa saker vill jag göra, kan inte sluta göra saker bara för att jag får ont. Bara jag får vila resten av dagen! Får passa på snart när dottern är på kalas hos sin dagiskompis.

Vissa dagar kan man acceptera sin värk ganska bra, men andra dagar kan det bara kännas så jävla BLÄÄÄÄÄÄ och man vill inte vara med mer! Idag känns det som en sån BLÄÄÄÄÄ dag och det enda bra vore om man fick göra såhär…

 

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så skönt att läsa det du skriver..
    Kunde inte sagt det bättre själv.
    Kram

  2. Skickar över en v*ä*r*k* f*r*i* k*r*a*m*

  3. ja vad är det med oss Fibrosar just nu.. De flesta verkar ha det tufft. Vad har du för mail förresten? Hinner väl inte maila direkt när jag vill men snartt så.. Tack för ditt fina inlägg på min sida. Var inte säker på om du följde vår vardag. Blev glad när du skrivit 🙂 Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

