Glamourmodellen opererar brösten

23 maj 2008 kl. 09:56 | Publicerat i Kändisvärlden | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , ,

Glamourtjejen Natacha Peyre valde som tonåring att operera in silikon i sina bröst, vilket idag är väldigt vanligt ju. Jag bryr mig inte ett dugg om vad kvinnor gör med sina bröst, vill dom operera så är det upp till dom. Men en sak tror jag inte unga tjejer tänker på innan de opererar sig och det är att brösten blir ju mycket tyngre än normalt med silikon, vilket bidrar till att de får ont i ryggen.

Jag vet vad jag talar om, själv har jag alltid haft ganska stora byst och har alltid så länge jag minns haft besvär med ryggen. Därför skulle jag vilja göra det omvända, jag vill ta bort en del av mina bröst för att kanske få slippa ha så ont i rygg, revben, axlar och nacke. Medans andra kvinnor väljer att få ont i ryggen bara för att de vill ha större bröst så väljer jag att inte vilja ha ont i ryggen. Hellre lite mindre bröst och smärtfri.

Natacha Peyre har verkat kommit på vad stora bröst egentligen bidrar med, ryggont. Därför har hon nu opererat bort sina silikonbröst som vägde ca 550 g var. Alltså sammanlagt 1100 g. Aftonbladets Klick skriver: Vill du känna hur tungt det är kan du hänga två halvliters pet-flaskor runt halsen.

Natacha säger också att hon tröttnade på att vara en dålig förebild och vill slippa omgivningens fördomar.

AMEN


Bild från aftonbladet.se

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. One other issue is when you are in a scenario where you don’t have a co-signer then you may actually want to try to exhaust all of your financial aid options. You will find many grants and other scholarships and grants that will supply you with funding that can help with school expenses. Thanks for the post.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

