Min kropp

21 maj 2008 kl. 14:42 | Publicerat i Värk, känsligt | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , ,

Min kropp har verkligen inte varit som den ska på väldigt länge. Värk och ångest och andra krämpor. Det hela hjälper ju inte av att man ”druttar” på ändan och kanar från halva trappan ner till golvet! Det var just det jag gjorde imorse, vet inte riktigt vad som orsakade fallet. Troligtvis halkiga strumpor. Så nu har jag ett stort snyggt blåmärke på höger skinka! Inte nog med det, det värker så otroligt mycket i muskler och leder nu också.

Dottern gick framför mig och hon såg bara förskräckt ut och sa: Åh, jag fick liiite ont här och pekade på ryggen. Råkade snudda där med min fot när jag ramlade….Hon visste väl inte riktigt vad hon skulle säga gumman!

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

