Tre i veckan v.21

19 maj 2008 kl. 14:49 | Publicerat i Tre i veckan | 2 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Tema: Mums

  • MacDonalds eller Burger King?
    Jag säger nog MacDonalds. Det är nog för att jag diggar Big Mac så himla mycket, annars har faktiskt Burger King godare strips
  • Kakor eller ostmacka till kaffet?
    Har aldrig varit så mycket för kakor. Ost är jag inte heller så mycket för, men jag väljer nog hellre ostmacka än kakor
  • Glass: vanilj eller choklad?
    Åh, här kan jag nog inte välja…köper jag glass med kulor brukar det alltid bli vanilj och choklad. Beror nog mycket på vad jag är sugen på just då. Vanilj med choklad eller kolasås är så gott! Medans glass med endast choklad kan vara himla gott också,
  • Annonser

    2 kommentarer »

    RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

    1. Äntligen är vi två som har inte är vaniljglass-tokiga 😉

      Ha en skön vecka, kram!

    2. Jaaaa, vaniljglass med Kolasås och Chokladsås *mums*
      Kramen


    Kommentera

    Entries och kommentarer feeds.

