Från vår till höst?

17 maj 2008 kl. 18:53 | Publicerat i Allmänt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Förra veckan hade vi ju ett fantastisk väder, värme och solsken. Idag när man steg upp så öste det ner regn och snö! Jag kan inte minnas att det någon gång har snöat i maj under alla dessa år man har levt? Kallt är det ju också, har endast varit 1-3 grader varmt idag plus att det blåser som en tok också. Skönt att man bara har kunnat vara inne en dag som denna.

Idag på Norges Nationaldag fyller min svärfar år så där har vi spenderat större delen av dagen. Ätit god mat och fikat med glass, maränger och jordgubbar.

Söndag och måndag kommer att ägnas åt nätverksmöte, bakning och intervju. Känns som det är så mycket på gång just nu, vet inte riktigt vart jag har tankarna egentligen. Inte där jag ska ha dom i alla fall. Men i slutändan brukar allt lösa sig!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Min svärfar fyller också år på Norges nationaldag! I år ville han fira med grillkalas (!)men den tanken fick vi överge, uslare väder har det väl aldrig varit samma datum tidigare år…

  2. Intervju!
    Vad ska du göra då??


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

