Tankar & känslor

15 maj 2008 kl. 10:21 | Publicerat i Värk, känsligt | 6 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Tankar och känslor kan man inte rå för att man har, de bara kommer och finns där även om man inte vill. Det finns saker som man ältar hela tiden, men hur ska man göra för att inte tänka på det? Det första man tänker på när man vaknar och det sista man tänker på innan man somnar. Vill inte tänka, vill inte känna, vill inte ha ont i magen eller bröstet, vill inte ha krypningar i kroppen. Vill bara att allt ska vara bra. Att man ska vara lycklig och glad, känna sig älskad, fin och duktig. Men jag ska försöka och hoppas in i det sista, för trots allt så är hoppet det sista som överger en!

Min trygghet är dottern och maken, vill inte att det ska försvinna för då har jag inget…..

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. *kram*

  2. Idag har jag träffat världens mest förstående och underbaraste läkare! Han kände min smärta!

  3. Jag förstår lite av vad du går igenom. saknar att prata med dig Kramar i fång! (ja har kollat upp vad din blogg är värd en MASSA pengar 😉 Kolla själv in. http://www.bloggvarde.se ) vill inte avslöja

  4. Jennie: Tack för kramen!

    Faster: Gud vad skönt vännen!!

    J.l: Tack för länken, intressant 🙂

  5. Kram

  6. Tårar är rena och våta tårar för något man inte kan förlåta
    Men tårar kan också bota smärta även de tårar som finns i ditt hjärta


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

