Naket i Körslaget

12 maj 2008 kl. 09:15 | Publicerat i Tv | 6 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

I lördags var det ju då dags för finalen i Körslaget. Som tippat så vann Team Cans och jag tycker absolut att dom var en värdig vinnare!

Jag gillar verkligen Brolles musik, han har en skön röst och duktig i det han gör. Men…jag irriterar mig på att han inte kan ta kritik och skämt och sedan nu att han inte kan ta att han faktiskt förlorade mot Cans. Riktigt dåligt tycker jag. Kan han inte bara acceptera att han var sämre? Att svenska folket valde Cans? Visserligen så förstorar väl aftonbladet upp allt också, så man får ta saker och ting som de skriver med en nypa salt. Det Brolle tycker är skitjobbigt är att Cans har uppträtt med vinnarlåten förut, han tycker därför Cans hade lite förtur där.

Sedan måste jag också bara klaga på svenska folket. Folk blev tydligen väldigt upprörda av Grys klädsel under körslaget. Förstår inte varför? Jag tyckte Gry och klänningen var hur läcker som helst . Så fort det blir lite för naket så ska folk börja klaga, vem har inte sett lite bröst förut? Gahhh…


Bild från aftonbladet.se

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. själv tyckte ja att den klänningen visade vilka häng tuttar hon har (enligt mig tycker jag att de ser ut som det) 😉

  2. Jo kanske det 🙂 Men alltid roligt att se kändisar vara normala i kroppen för en gång skull utan en massa operationer 😀

  3. Inte bara klänningen som var snygg utan även Gry är snygg och kan bära upp en urringad klänning med sin vackra normala kvinnliga kropp. För övrigt så vann rött kör.

  4. Håller med dig Janne!

  5. Jag tycker folk ska få klä sig hur dom viill utan massa klagomål :O Gillar de inte hennes klädsel behöver de väl inte titta -.- För övrigt tyckte jag Brolle skulle vunnit ❤

  6. Men åh, är det sant… Nu känns det ju ännu sämre att man missade finalen. *S*
    Vacker är hon.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

