Bakis?

11 maj 2008 kl. 12:10 | Publicerat i Allmänt | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Ja jag vet inte om jag är bakis eller inte, har inte bestämt mig 🙂  Det var en riktig trevlig kväll igår, blev lite mycket av alla sorter tror jag. Vin, öl, shot…och det är ingen höjdare dagen efter när man har blandat så mycket. 

Nu sitter jag med blandade känslor om jag vill att dottern ska komma hem nu eller inte, längtar efter henne men känner nog inte riktigt att jag orkar med så mycket..hihi.

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen en stund!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det såg himla mycket skojjigare ut än festen jag var på på fredan =)

  2. Ja det var synd att du inte kunde komma tycker jag!

  3. Några bekanta ansikten ser jag 🙂 Undrar jag om det är J’s morbror som har lärt honom att sträcka upp armarna så där??? *hehe*
    Vem är killen i vit t-shirt på näst sista bilden?? Ja han den långa alltså 🙂 Han ser bekant ut….lite lik en gammal klasskompis till mig *hmmm*
    Min förra frisör ser jag kika fram på en bild också *hihi* Ser ut som om ni hade riktigt trevligt.

  4. Kul med fest!!

  5. Men det såg ut som ni hade jättetrevligt ju 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

