Läkarbesöket

28 april 2008 kl. 17:36 | Publicerat i Värk, känsligt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , , , ,

Besöket hos doktorn gick bra. Jag berättade hur det går med arbetsträningen och vad jag har för planer. Läkaren tyckte det lät bra och att jag har en vilja och det har jag ju, bara det att jag inte vet OM jag klarar av det. Men jag är ju tvungen att prova för annars lär jag inte komma någon vart med någonting.
Jag blev sjukskriven helt fram tills mitten av juni, sedan får vi se hur det blir.

Hämtade dottern på dagis idag och då var hon lite putt för att hon hade bränt sig på en brännässla och talade om att hon absolut inte kunde rida idag. Vi kom hem och hon fick plåster och då brukar det bli bättre vilket det blev, men hon ville fortfarande inte åka iväg och rida för idag skulle dom ha uteritt vilket betyder att de brukar gå i skogen och det gillar hon inte sedan den gången hon ramlade av ponnyn ute i skogen. Så vi struntade i ridningen idag, vill ju inte tvinga henne heller. Istället tog hon cykel och jag promenerade ner till centrum där vi gick in på apoteket. På vägen hem gick vi in en sväng till svärföräldrarna och lämnade pengar till Cervera ringen jag är med i. Där blev vi kvar i en timma ungefär innan vi gick hemåt för att äta lite kvällsmat.

Nu ska jag snart lägga mig en stund i soffan framför teven för dottern ville kolla på en film innan hon ska lägga sig!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. vad bra du blev fortsatt sjukskriven!! ja tänk vad plåster kan göra underverk!!! 😉


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

