Försäkringskassan

28 april 2008 kl. 08:02 | Publicerat i Värk, känsligt | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Sitter just nu i telefonkö till FK och gissa vad? Jag ligger på plats 189 just nu! Verkligen najs, får se om jag hinner komma fram innan jag ska till doktorn. Min sjukskrivning går ut nu den sista april och vi får väl se hur hon ställer sig till längre sjukskrivning. Hon verkar ju vara varit väldigt tveksam till längre heltidssjukskrivning, men vi får väl se. Får väl helt enkelt bara tala om att jag knappt har klarat av halvtid, Jag har ju bara klarat av att vara på jobbet 4 dagar i veckan. Men men, jag är väl glad om det blir halvtidssjukskrivning i alla fall. Får  se om jag får stämpla andra hälften i såfall, inte för att jag skulle klara av att ta något jobb. Men det borde dom väl förstå? Förhoppningsvis kommer jag få vara kvar på Folktandvården fram tills någon gång i juni och sedan i augusti börjar jag läsa på komvux, så det blir ju inte så himla länge jag får stämpla i såfall..jaja vi får se vad doktorn säger!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Lycka till!!!!!!!

  2. Får väl hoppas att de ser till ditt bästa så att du kanske kan få som du vill med din sjukskrivning…. Lycka till…

  3. alltid lika kul med kön hos FK. Jag håller tummarna för dig. Här har min sjukskrivning bara dött ut när jag blev gravid och jag vet inte hur saker och ting blir. Jag ska börja jobba i september…. Väljer man att skaffa barn är man ju frisk.. SUCK!!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

