Finns det något osexigare?

24 april 2008 kl. 09:52 | Publicerat i Kändisvärlden | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Så fort jag läser om sångerskan Amy Winehouse så vänder det sig i magen på mig, jag kan inte hjälpa det. Men finns det något osexigare än henne? Inte nog med det, hennes beteénde är långt ifrån bra och det gör henne ännu mer osnygg. Super, knarkar och misshandlar. Vilket trevligt liv hon måste leva, stackars kvinna! Det senaste nu var att hon hade misshandlat två främlingar och slagit sönder en bar….


Bild från aftonbladet.se

 

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Usch för den människan, hoppas hon tar tag i sina problem innan det går riktigt åt skogen…

  2. Tråkigt, eftersom hon är en av de mest intressanta och duktiga soultjejer som kommit fram de senaste åren…

  3. Jag har också svårt för henne, hon är dessutom en av få jag verkligen tycker är riktigt jäkla ful … men det är nog för att hon sminkar sig konstigt och ser konstant drogad ut.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

