Tips på 30 års present!

15 april 2008 kl. 11:27 | Publicerat i Allmänt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , ,

En nära vän till mig ringde igår och bjöd mig på 30 års kalas på lördag. Hon fyllde i februari och redan då nämnde hon att hon skulle ha ett litet tjejkalas framöver, men när visste hon inte riktigt. Men som sagt till lördag är det alltså dags, då ska hon bjuda på lite mat, vin och öl. Ska bli trevligt även om jag inte alls känner någon utav de andra tjejerna som kommer. Nu är ju det stora problemet, vad ska jag ge henne i present? Har verkligen idétorka, någonting bra och roligt men ändå inget som är för dyrt för jag tänker inte lägga ut allt för mycket pengar!

Har ni några ideér? Är presentkort väldigt tråkigt att få?

Hon bor i hus, gillar inredning. Jobbar i en klädaffär så kläder är ju ett intresse. Men några andra intressen har hon tyvärr inte….

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du skulle ju kunna leda in henne på scrapbooking *haha*
    Men ett presentkort på IKEA brukar ju alltid funka tycker jag. Ljus är ju också något som går hem hos de flesta tjejer.

  2. varför inte presentkort på massage eller fotvård då hon står upp hela dagen trötta fötter kanske?

  3. Presentkort är alltid ett bra alternativ. Ibland kan man ju få saker som man inte har användning för, då är det ju roligare med ett presentkort så man kan köpa nåt man vill ha och får nytta av.

    Eller ett litet kit med duschcreme, lotion och nåt? Eller en liten korg med fotsalt, fotcreme, nagellack etc (spinner vidare på j.l´s idé).

  4. Tack för tipsen! Massage och fotvård har jag faktiskt funderat på och även presentkort på Ikea. Men det där med korg låter ju också bra. Antingen litet SPA-kit eller också lite frukt, ost, kex, vin m.m. Ja vi får väl se vad jag hittar för något!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

