Tänd ett ljus för Engla ikväll

14 april 2008 kl. 13:19 | Publicerat i Allmänt | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Måndag den den 14 april kl.21 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj, skicka det här vidare så att många fönster får lysa för Engla

Det här meddelande har jag fått till min mobil idag från några av mina kompisar, jag antar att det cirkulerar runt till många här i i Sverige just nu. Självklart kommer jag att tända ett ljus för Engla och hennes familj ikväll. Det hemska med det här är inte bara det som har hänt Engla, det som också är hemskt är att man inser att egentligen sker sånt här varje dag runt om i hela världen och det kan hända även HÄR där jag bor för vem vet vad som lurar bland grannarna här på orten/området?


Bild från Expressen.se

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. I de lugnaste vatten, lurar de fulaste fiskarna.

  2. Ja ni är hjältar! Riktiga hjältar.. Ni är inte heller sena med att berätta för alla att ni sörjer. Ni har ju tänt mysiga ljus som tecken för er sorg.

    Vad är det för fel på er?
    Klart att vi ska hedra henne, men genom att tända ljus? Genom massmediala psykoser?

    Bryr ni er, behöver ni inte försöka leta lätta sympatier genom att berätta för världen att ni sörjer. Håll det till er själva i stället.

  3. Hans: Jag kan bara se det utifrån hur jag skulle känna om jag befann mig i den situationen som Englas familj är i nu. Hade hela Svergie hedrat min dotter genom att tända ljus skulle det betyda otroligt mycket! Och varför i hela friden ska man hålla inne med att man verkligen sörjer och lider med Engla och hennes familj? Det är ju inga symptatier riktat mot en själv utan för den lilla flickans familj. Är du en sån som alltid håller dina känslor för dig själv?


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

