10 åriga Engla har hittats

13 april 2008 kl. 18:33 | Publicerat i Nyheter | 7 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , , ,

Den 42 åriga mannen som polisen grep i måndags har nu erkänt att han har mördat 10 åriga Engla från Stjärnsund. Polisen har hittat Englas kropp som var nedgrävd någonstans i Gästrikland. Han har också erkänt att han mördat Pernilla Hellgren som hittades mördad i Falun för 8 år sedan.

Jag hoppas för guds skull att de låser in svinet för gott och slänger bort nyckeln sedan!

Läs mer om detta HÄR

 
Bilder från aftonbladet.se.

Tänder ett ljus för lilla Engla

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mord i Sverige ger några års fängelse alt. psykiatrisk vård och sen är dom fria efter mindre än halva tiden för gott uppförande.
    att sno en bit lösgodis ger ju för sjutton strängare straff än så!!!!!

  2. glömde skriva, skönt att det är uppklarat nu och att familj o vänner kan gå vidare även om det kommer att ta enormt lång tid.
    undrar hur det går i arboga utredningen egentligen….

  3. Jag tycker att låsa in honom är lindrigt. Jag tycker inte att dödstraff är okey, men i detta fallet borde det vara tillåtet i sverige :O

  4. Man kan bara hoppas att någon på fängelset slå ihjäl honom, då kommer jag att jubla, jag kommer att festa hela dagen lång, och sprida riktig glädje. Jag kommer fira de som Norge gör den 17 Maj (Deras Nationaldag ) så stort ska jag fira de när jag hör att han har mördats. De tycker jag alla andra med bör göra, fira de. Allt för att hedra 10 åriga Engla, som blev ett offer p.ga pedofil som polisen inte gjorde något åt,, de är tack varje svenska polisen som är orsaken till 10 åriga Englas död, hade polisen gjort något i höstas????
    Så hade kräket suttit inne nu och 10 åriga Engla hade levt idag.

    R.I.P Engla.

  5. usch de är så fruktansvärt hemskt… först ska man i tidig grav oroa sig över att mista sitt barn i magen, sen i förlossning, första tiden. och all annan oro upp genom uppväxten att inget ska gå fel, men all vanlig oro som förläder bär på så ska man även bära en stor ORO för alla dessa idioter som kan ha ihjäl sitt barn då dem tex är å väg hem efter att ha vart hos en kompis det är skrämmande!! RIP Engla!

  6. jag tycker att det är läskigt såklart.För jag är i hennes ålder.Och ska gå hem SJÄLV efter skolan varge dag.Han är ju sjuk i huvudet som bara går runt och dödar folk på dagarna.

    //ALVA//

  7. gud vellsigne dej och din familg


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

