Ett glas vin, tack!

12 april 2008 kl. 09:48 | Publicerat i Allmänt, Tv | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,

Vilket jäkla skitväder det är ute! Man vaknar upp efter en hel natts god sömn, tittar ut och vad ser man? Jo stora vita snöflingor bara öser ner utanför fönstret. Detta gör att man helst vill hålla sig inomhus där värmen finns, kanske får bli liten brasa i kaminen sedan för att få upp värmen ytterligare. Även om det bara är april än så vill jag inte ha någon snö nu, hellre att det regnar istället! Våren får mer än gärna komma snart tycker jag…

Maken skjutsade iväg dottern till hennes kusin förut då de ville leka en stund. Så här sitter jag nu med en varm mugg kaffe framför laptopen och surfar lite och maken sitter ”där nere” och kollar på inspelad NHL match från inatt.
Vad resten av dagen bjuder på vet jag inte riktigt än, men jag vet att ikväll kommer jag sitta klistrad framför teven med ett glas vin i handen och titta på Körslaget. Kanske får det bli lite Sing a Long också eftersom Brolle är med i kvällens avsnitt!

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

