The Schulmans

11 april 2008 kl. 08:52 | Publicerat i Kändisvärlden | 6 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , , ,

Man slutar aldrig förvånas över dessa två töntar till bröder. Visserligen har jag en väldigt dålig humor, men Alex och Carl Schulman kan ju knappast vara roliga? Visst kanske något enstaka skämt kan vara roligt, men blir det person angrepp är det inte roligt.

Förstår inte riktigt hela grejen med deras skämtsida 1000apor.se där alla sms till och från The Schulmans visas. Det här ”bråket” mellan Schulman och Brolle Jr är ju verkligen töntigt och egentligen inte värt att skriva om. Nog kan jag tycka att sms:et mellan Alex och tv4 producenten Pelle Porseryd var ett ganska så harmlöst skämt och att Brolle egentligen inte borde ha brytt sig. Men nu gjorde han det och skrev ett öppet brev. Det som irriterar mig är Schulmans svar på detta brev där de driver med Brolle och Körslaget, ett riktigt riktigt lågt skämt där de driver med de inblandades känslor! Ja vad ska man säga? Ärligt talat så spyr jag galla över The Schulmans!

Körslaget, Team Brolle med låten Suspicious Minds

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mitt inlägg handlade om den bild jag har av honom, incidenten visar direkt att i mina ögon är han en tönt, men sjunga kan han. Schulmans kan inte ens vara roliga…så du har helt rätt där. Men det får ett senare inlägg handla om..:)

  2. Schulmaister är underbara!! Ni fattar ju inte att de driver med hela etablissemanget!!!

  3. Kan inte se något roligt med det!

  4. Visst att dom driver med allt…
    Men näää, jag tycker bara det är pinsamt!
    Men alla tycker ju olika!

  5. Fan hemsidan deras fungerar ju inte ens… säger ju lite om dem… Sörlänningar som gaddar ihop sig mot norrlänningar har vi hört förut…

  6. Hej!
    Tack för ditt inlägg i min blogg.
    En sak ska han ju iaf ha den där Schulman…. Han engegerar folk!
    Tänk om han då hade haft något vettigt att komma med. Jag menar världen blir inte bättre för att man försöker vara rolig med sina tråkningar mot andra.
    Trevlig Helg!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

