Möbler

11 april 2008 kl. 06:44 | Publicerat i Hem och inredning | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Igår åkte jag och dottern in till stan och mötte upp min mamma och lillebror. Kollade runt lite på trädgårdsmöbler, bla på jysk. Vet inte riktigt om jag ska ta typ aluminium möbel eller stabilare och krafigare plastmöbel i grönt att ha på den öppna altanen…verkligen beslutsångest. Hittade en möbel i svart metall som kostade 2800 kr och plastmöbel i grönt för 1400 kr, hmm 🙄 Sedan fanns det ju en möbel på Jysk i aluminium som var lite billigare, men jag vet inte. Vad skulle ni ha valt? Aluminium/metall eller plast?

Plastmöbel i grönt:

Aluminium möbel på Jysk

Bilder från Jysk.se

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag köpte vita plast stolar på sommarlagret förra hösten, att ha på balkongen, hade inte råd till annat…
    Andra bilden är ju helt klart snyggast, men det är ju lite bra om man kan fälla bak lite, om man sitter i solen =)
    Mina stolar ser ut som första bilden, och är sköna med en dyna i =)
    KRAM

  2. Det går att fälla bak stolarna på bild 2 också 🙂

  3. Såg det efter jag hade skrivit =)


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

