Torn & Barnmorskorna

09 april 2008 kl. 19:07 | Publicerat i Dottern Filippa, Tv, Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Är helt slut nu, men jag får väl skylla mig själv. Var tvungen att städa lite idag efter jobbet och när jag drar igång så blir det inte lite. Klarar inte av det, utan städar hela huset istället! Städning är döden för min kropp, men det måste ju göras. Det här skitvädret gör ju inte heller värken bättre precis.

Nu ska jag snart krypa ner i soffan under filten och kolla på den nya miniserien Torn som börjar ikväll på tv4. Barnmorskorna är det ju ikväll också och det krockar med den nya miniserien så jag får ta och spela in den och se det efter Torn istället. Inte lätt det här när man vill se allt! Så det var väl egentligen tur att det är hockey på 5:an nu för annars hade det verkligen blivit problem, Greys Anatomy brukar ju vara idag också och det missar jag inte gärna!

Igår tog hela familjen en liten tripp på våra cyklar, dottern är ju lite feg med att cykla i nedförsbackar. Hon går hellre då. Men nu har hon vågat cykla i en ganska så brant och lång backe, duktig! Tog med mig kameran för att ta ett kort på henne i backen, men tror ni inte att batterierna dör och när jag lyckas få igång kameran igen så har hon redan hunnit cykla ner…typiskt.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mysigt med cykeltur!
    David är feg på att cykla i nerförsbackar, å vi bor ju på en höjd, så det är inte precis lite av backar här.
    Glädjer mej tills vi kommer till huset, där är det inga backar!!

  2. Glömde för övrigt att se barnmorskorna, ska prova å hitta avsnittet på nätsidorna, är ju så mysigt att se.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

