Förbaskade ägg

09 april 2008 kl. 19:32 | Publicerat i Längtan efter syskon | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , ,

Det verkar inte som att det blir någon ägglossning den här gången trots dubbelkuren Pergotime. Då jag var iväg på vul på dag 14 hade jag en äggblåsa på 13 mm och läkaren trodde ägglossning skulle ske 6 dagar senare på dag 20 alltså. Har inte haft några symtom alls på att ägglossning har skett, negativa ägglossnings tester och låg temp talar emot att ägglossning har skett. Som jag har skrivit förut så var det ju så att vid min allra första pergokur så hade jag en äggblåsa på 12 mm på dag 14 och det blev ingen ägglossning av det så därför var jag ganska så förberedd på detta nu (har legat på 17 mm på dag 14 då jag har fått äl) Imorgon är jag på dag 27 och ska då iväg och ta ett progprov för att bevisa att jag inte har släppt något ägg.

Just nu är inte mina odds sådär super, 4 kurer pergo varav 2 har jag ägglossat på. Antar att det bara är att vänta in tant röd nu för att starta en ny kur. Om den nu vill behaga att komma…det är ju inte alltid så säkert och med min tur så uteblir väl den också nu!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kryssar fingrarna för att du haft äl, även om du inte märkt nåt
    *kram*


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

