Peka finger

07 april 2008 kl. 19:43 | Publicerat i Dottern Filippa | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Min söta fina lilla dotter lär sig mycket skit av sin pappa…inte nog med att hon faktiskt drar till med ”mooning” rätt som det är så pekar hon finger åt små pojkar! Idag när maken och dottern satt i bilen och var på väg hem från ridningen så säger maken: Om jag tutar, pekar du finger åt pojkarna då?
Han trodde ju inte hon skulle göra det, men när han tutar så sätter hon upp fingret mot de stackars små killarna (de var nog runt 12-13 år)  Ja man undrar ju vad killarna sa till varandra? Och maken tyckte ju såklart detta var skit roligt!!

Jag bävar för den dagen om vi får en son…

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hahahah, kolla klippet på min blogg…söööötaste böbisen ever 🙂

  2. *ASG*! Haha det var det roligaste idag 🙂

  3. *fniss* Lite kul att höra om, även om jag inte skulle uppskatta om Ebba gjorde så… Men om han lär Filippa sånt så kommer han nog någon gång i framtiden ångra sig. ;o)

  4. ha ha

  5. Ha ha skit snygg bild


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

