Arbetsterapeut

07 april 2008 kl. 09:15 | Publicerat i Värk, känsligt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

Pratade med min handläggare på AMS i fredags. Jag kommer vara kvar på folktanvården i 4 veckor till, handläggaren tycker dock att det vore bra om jag får vara kvar ända tills efter sommaren så hon skulle ringa och prata lite med klinikchefen om det skulle vara möjligt. Vi pratade också om min värk, att jag har ganska ont. Hon tyckte inte det lät bra att jag ska ha så ont och inte innan jag ens kommer till jobbet, men för mig spelar det ju ingen roll vad jag gör, jag har ju lika ont nästan hela tiden och får lite mer ont när jag antstränger kroppen mer. Berättade också att det jag får ont utav det är när jag står länge, det känns lite bättre när jag får sitta, men dom stolarna man får sitta på finns det inget ryggstöd och det är liksom döden för min kropp. Måste kunna luta bak ryggen eftersom det är den, axlarna och nacken som blir mest ansträngda. Handläggaren sa då att hon ska försöka få tag på en arbetsterapeut som kunde komma och se över hur  arbetstplatsen ser ut och hur den skulle kunna underlätta för mig. Ganska bra att ta itu med detta nu så jag vet vad som gäller när jag har läst klart till Tandsköterska sedan.

Åh jag blir så ledsen när det inte funkar som jag vill, vill ju så mycket och har planerat för min framtid nu. Men ärligt talat, kommer det att funka? Kommer jag orka med? Är så rädd för att det inte ska gå….

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. TACK 😀


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

