Skattepengar och utemöbler

06 april 2008 kl. 09:59 | Publicerat i Hem och inredning | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , ,

Nu har både jag och maken deklarerat genom nätet (eller ja..maken gjorde det åt mig i år!) och eftersom vi deklarerat tidigt så hoppas jag att vi får skattepengarna i juni. I år kommer vi få tillbaka ganska mycket pengar och det är ju riktigt skönt, det blir lite extra pengar som vi kan ta till semester med dottern. Men sedan är det så mycket annat som man behöver också, tex utemöbler som jag vill ha till 2 altaner. Har endast till altanen med tak, men sedan har vi ju en stor uteplats till och en stor balkong. Så där behöver vi ju också nåt, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill ha. Eftersom det är inte finns tak varken på uteplatsen eller balkongen så vill jag ha möbler som är tåliga, vill ju inte hålla på och bära ut och in dom hela tiden. Men lite har jag i alla fall spånat och funderar faktiskt på en vanlig plastmöbel på balkongen,

Och till den stora öppna uteplatsen funderar jag på nåt i aluminium, den här svarta är ganska snygg tycker jag,

Jag skulle även vilja ha en liten söt cafégrupp att ha på den lilla plätten på framsidan också, då skulle det kännas komplett! Får nog rusa ut snart och kolla efter möbler så man har detta tills sommaren kommer…

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

