Hemlisen

06 april 2008 kl. 17:35 | Publicerat i Dottern Filippa | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Dottern hade ju en hemlis med sin farmor och farfar, det var ju nåt de skulle göra då hon var hos dom i fredags. Försökte flera gånger få reda på nåt, nyfiken som jag är 🙂 Men hon sa verkligen ingenting. Farmor och farfar var här och hämtade henne på fm och några timmar senare ringde hon och berättade att de hade varit till Sportex och köpt en ny cykel! Hon var så stolt och lycklig som fått en större cykel. Hon skulle få en ny av dom i födselsedags present men hon fick den tidigare istället eftersom den gamla cykeln verkligen var för liten för henne. Det bästa var nog också att hon fick välja alldeles själv vilken cykel hon skulle ha och det blev en röd den här gången! 😀

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Underbar present. Förstår att hon är glad:D

  2. Häftigt att hon klarade av att vara tyst om en sån stor grej! Kul också att hon fick välja själv. :o)

  3. *haha* ja det kan man ju kalla en hemlis som heter duga 🙂 skoj att hon fick välja en själv. och rött som är min favorit färg, måste fråga henne nästa gång om jag inte kan få låna hennes cykel *haha*

  4. Annika: Javisst var det häftigt att hon klarade av att vara tyst! Jag frågade henne flera gånger om dagen var det var för hemlis, en gång frågade jag t.o.m mitt i natten. Men inte ens då sa hon nåt! 🙂

    Emma: Hihi..ja fråga henne det nästa gång! 🙂

  5. Fin present!!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

