En söt liten bebis

03 april 2008 kl. 18:55 | Publicerat i Dottern Filippa | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,

Idag åkte jag och dottern en 40-45 minuters bilresa för att träffa min kompis och hennes nyfödda lilla bebis. Bilresan både dit och hem blev ännu en gång kaotisk. Trots att jag den här gången hade laddat upp i förväg med chips, spyburk och dvd film så fick hon ont i magen och var tvungen att spy. Visserligen var vi nästan framme då hon behövde spy men då hade hon suttit och klagat en stund.

Efter lite gos med bebis och fikastund så åkte vi tillbaka hem och den här gången behövde hon spy redan efter 10 min bilåkande. Men sedan lugnade det ner sig och efter en stund somnade hon. Stackars liten, tycker det är så synd att hon ska få så ont i magen och behöva kräkas när hon åker bil! 🙂

Tänk att min stora tjej har varit så liten som kompisens bebis var, man kan inte riktigt förstå det. Det går så fort, hon blir snart 5 år redan….min lilla prinsessa!

Idag har det varit ett strålande väder, skönt att solen äntligen tittat fram. Han där uppe tog visst emot min böner 😀

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

