En hel del fällda tårar

03 april 2008 kl. 19:37 | Publicerat i Tv, Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jag kunde inte slita mig från nya serien Spårlöst som började idag och nog satt jag här i soffan och bölade som bara den, från början till slut! Det är helt otroligt vilka känslor som kommer fram när man ser sånt här och eftersom jag själv inte känner till mina rötter så blir det ännu mer känslosamt! Tänk vilken känsla att få träffa tex sin biologiska mamma eller pappa för första gången, känslorna går säkert inte att beskriva. Man måste nog vara med om det för att förstå vad stort det är! Men fortfarande kan jag känna mig väldigt ledsen, jag kommer ju aldrig få uppleva det där och det sticker till i hjärtat så fort jag tänker på det. Om jag bara visste någonting, men jag vet absolut ingenting om mina biologiska föräldrar. En del adopterade vet ju i alla fall vad deras föräldrar heter, när de själva är födda och vilket namn föräldrarna gav dom. Men inte ens det vet jag. Har ett fejkat födelsedatum, ett fejkat namn och inte vet jag ens vart jag är född! Så nog känns det hur jobbigt som helst när man tänker på det. Vill inte tänka på det, men när man ser såna här program går det ju inte att undvika känslorna och tankarna. Skulle egentligen inte se det, men jag kan inte slita mig…

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. KRAM

  2. Kramar om


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

