Mitt livs dyraste jeansköp

30 mars 2008 kl. 18:42 | Publicerat i Kläder | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Ja det har jag gjort idag. Jag behövde verkligen ett par nya jeans och passade på idag när jag och maken åkte in till stan för att handla lite. Då fick jag dels lite smakråd och sedan hjälp att hämta storlekar av maken också 🙂
Jag fastnade mest för ett par jeans inne på JC, G-Star och dom kostade 1200 kr! För såna som brukar handla märkeskläder och lite dyrare kläder är väl inte detta någonting för dom, men för en annan som typ bara handlar på Gina Tricot, Vero Moda eller H&M där det är billigare kändes detta verkligen stort att känna att man kunde unna sig så lite dyrare jeans! Dock så måste jag säga att jag har lite dåligt samvete också…prövade ett par jeans på Gina som faktiskt kändes ganska bra och dom kostade väl inte mer än 400-500 kr…hehehe. Men nu beslutade jag mig för de här dyra G-Star jeansen så jag hoppas dom blir bra!

jeans2

jeans3

jeans4

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Snygga jeans.

  2. ibland så är man väl värda det dyrare alternativet och det tycker jag nog att du är 🙂

  3. Snygga jeans! Själv köper ja ett par crocker från JC för 700 sen köper ja även i bland Lee jeans marion kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

