Minnen

29 mars 2008 kl. 19:35 | Publicerat i Musik | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , , , , , , , ,

Jag har fått dille på Youtube och musik, det kanske märks 🙂

Har hittat fler gamla godingar. Jag och min barndomskompis lyssnade ganska mycket på låtar och satte ihop danser till låtarna. Vet att vi ofta stod i kompisens garage och tränade! Tre av låtarna vi gjorde en dans till var:

Belinda Carlisle – Heaven Is A Place On Earth

Anki Bagger – People Say It’s In The Air

Lili & Sussie – We were only dancing

Vi brukade tom leka att vi var Lili och Sussie, jag var Sussie och kompisen var Lili. Vi var ute på turné, sjöng och dansade och träffade massa snygga killar såklart..hihi. Jag kom att tänka på mig när jag såg dottern igår kväll stod och dansade och sjöng som bara den till en skiva på sitt rum, jag stod och smög på henne för hon såg så himla söt ut. Tänk om man var barn igen, inga bekymmer och kunna leva ut alla sina känslor!

Kommer ni ihåg de här låtarna då? Älskade verkligen första låten här, min mamma skickade tom in en den här låten som en önskelåt i radion när jag fyllde år 🙂 Kommer inte riktigt ihåg vad jag fyllde, kanske 8-9 år?

Gianna Nannini – I Maschi


Kaoma – Lambada

Opus – Live is Life

Secret Service – Åh Susie

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

