Lördag och regn

29 mars 2008 kl. 09:41 | Publicerat i Allmänt | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , , , ,

Ser inte så kul ut när man tittar ut idag, det regnar och är allmänt trist. Men skönt i alla fall att det regnar istället för att snöa, vill ju att all snö försvinner nu så man får lite VÅR!

Igår hade jag sån himla huvudvärk, tror att kombinationen efter gynbesöket och nya glasögon var orsaken. Det värsta är när jag får den här intensiva huvudvärken så blir jag så illamående. När jag lade mig på kvällen var jag lite rädd för att det var magsjuka på gång, men som  tur är så verkade illamåendet bero på huvudvärken. Känns liiiite bättre i huvudet idag, men känner fortfarande av det. Är dock inte illamående idag och det är ju bra!

Ikväll hade jag tänkt att jag och maken skulle gå ut och bowla, men vi struntar i det. Dottern är förkyld och maken har ont i halsen, dessutom är det ju fotboll på teven också…Inte för att jag är intresserad av det, men min andra hälft är ju det. Vi bestämde att vi ska ta utgång till fredag istället, först gå på Blue Mooon Afterwork och äta lite buffé och lyssna på Starboys. Sedan gå vidare och bowla, kan nog bli trevligt. Något att se fram emot i alla fall 🙂

Så idag blir det nog inte värst mycket gjort, borde egentligen städa. Men vete katten om jag orkar det, får jag väl bara mer huvudvärk…

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

