Våffeldagen

25 mars 2008 kl. 09:36 | Publicerat i Allmänt, Värk, känsligt | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , , ,

Vill inte ha mer snö nu!! Vaknar imorse och tittar ut och det är alldeles vitt på backen *suck* Det har knappt varit någon snö den här vintern så det kan det kvitta nu också tycker jag. Vill ha våren och kunna njuta av kaffe i solen!

Idag är det väl tänkt att man ska äta våfflor då det är våffeldagen, får se hur det blir med det. Ska iväg till jobbet snart så det blir maken som får förebereda maten till em 🙂

Jag kom på att om det här är min sista vecka på jobbet så måste man ju nästan bjuda på något sista dagen och det får då bli på torsdag för på fredag ska jag till läkaren, om jag inte åker dit efter lunch iofs. Men vad ska man bjuda på? 
Först måste jag prata med handläggaren på AMS och höra hur det blir och hon skulle inte komma tillbaka förräns imorgon. Har också försökt att få tag på stuidevägledaren på komvux utan resultat för att fråga lite om eng kursen som jag måste läsa in. Hade varit bra om man kunde dra igång med den till hösten…men frågan är vad som händer med mig tills dess?

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar


Entries och kommentarer feeds.