Snurrigt

25 mars 2008 kl. 17:23 | Publicerat i Allmänt, Värk, känsligt | 3 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Skrev ju förut att det var sista veckan på jobbet, men det är det inte. Nästa vecka är den sista nämligen! Ja det var ju bättre det i alla fall så hinner jag förbereda lite mer ifall jag inte ska vara kvar. Tänkte jag skulle göra ett Tackkort också, de har varit otroligt snälla och trevliga därborta. Har verkligen tagit hand om mig 🙂

Hela dagen har det pratats om våfflor, både i  radion och på jobbet så det bara vattnades i munnen på en. Tänkte att det kanske får bli lite våfflor till helgen, men när jag kommer hem så har min underbara man gjort massor med våfflor! Det är min ”göbbe” det 😀

Vi får se hur de närmaste dagarna kommer att te sig, svärmor ligger nämligen hemma i magsjuka. Jag och mannen träffade henne senast på påskafton, men vi åkte förbi där igår kväll för att hämta Jettan så dottern gick upp på övervåningen där hon var för att ge henne en puss…så det är väl troligast att dottern får det först i såfall! Jag som verkligen avskyr magsjuka…bläää.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å fyyyy…
    Håller tummarna att ni klarar er undan!!!!

  2. Åh vad det låter mysigt då *haha* Det verkar vara något som går nu, läst i många bloggar där det är magsjuka till både höger och vänster. Hoppas att ni slipper det men det ska väl mycket till – iaf när det gäller busfröet

  3. usch, usch och peppar peppar. vi har haft två omgångar kräk här hemma varav en bebben klarade sig men inget mer här tack och jag hopaps ni klarar er. Jag hade så ont i kroppen då att jag låg i fosterställning och kved.. Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

